donderdag 5 december 2013

Vilten kerstsokjes voor Destinn en Zenzi

 

Hallo lieve blogvolgsters,

Gisteren liet ik al weten dat ik vandaag weer met een blogpost zou komen.
Ik ben zo lekker bezig voor de kerst, kom al helemaal in de kerstsfeer!
Vandaag wil ik jullie graag deze kerstsokjes van vilt laten zien, ik heb ze gemaakt voor onze kleinkinderen Destinn en Zenzi.
Eind september liet ik jullie al een papieren versie van dit patroontje zien op mijn blog, het patroon komt van Sandra.
Toen ik met de papieren sokjes bezig was ontstond het idee om er ook een vilten uitwerking van te maken.
Samantha zag hem en zei gelijk; oooww leuk voor de kinderen!... tja als oma kan je het dan toch niet maken om daar niet mee aan de slag te gaan...
Dus er moest ook nog een tweede gemaakt worden.
Ik heb er met veel plezier aan gewerkt en hoop dat ze een mooi plekje aan de schouw mogen gaan krijgen in Drunen! (en... dat er maar veel leuke kleine kadootjes in mogen komen voor Destinn en Zenzi...)

Hieronder nog even de gebruikte materialen:

Vilt en borduurgaren
Alfabet: Provo Craft - Harmony
Label, Grandma made it - Action (ik zag die labels bij de Action en vond ze gewoon te leuk!!)


Belletjes: Hema
Eyelets en touw



Met deze creatie wil ik graag meedoen aan de volgende challenges:

Dutch Card Lovers Chalenge Blog - een kerstcreatie maar geen kaart
Scr@pCards Challenge blog - een kerstcreatie maar geen kaart of tag
Hobbyhome-Hobbyartikelen Challengeblog - alles behalve een vierkante kaart

Gezellig dat je weer een bezoekje aan mijn blog hebt gebracht en graag tot de volgende keer weer!


16 opmerkingen:

  1. Wat een prachtige kerstsokjes...die zullen vast pronken aan de schouw!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een schattige kerstsokjesvoor de kleinkinderen...en die rendier neusjes (in de vorige blogpost) vind ik echt te gek...leuk met dat schattige rendier erop...(hier nog eentje die gek is op rendieren)

    Liefs annemarie en Merit

    BeantwoordenVerwijderen
  3. oh wat ziet dit er geweldig uit, je kleinkinderen zullen hier zeker van gaan glimlachen!
    groetjes,corry

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachtige kerstsokken heb je gemaakt voor je kleinkinderen.Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Superleuk en schattig, en ja.. ook de "Grandma made it" labels :)
    De reindeer noses hieronder zijn ook schattig, mooi cadeauzakje heb je er omheen gemaakt.
    En leuk dat je met DCL meedoet, Marianne!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat heb je prachtige kerst sokken gemaakt van vilt. En wat ben jij een lekkere jonge Oma, gezellig lijkt me dat van die kleine hummels om je heen. Super leuk dat je voor de tweede keer mee doet met de challenge van Scr@p-Cards met deze super leuke creatie!!!
    Groetjes van Gerie en DT lid

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Je bent lekker bezig! Wat een leuke sokken heb je gemaakt, en grandma made it is zo leuk!
    Had nooit gedacht dat jij al grandma was haha!
    Leuke inzending weer. Dank je wel!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. hey...
    Wat zijn ze leuk geworden!!!
    Daan is al helemaal into the xmas....
    Dus er is wel een plekje op de schouw hoor!!!
    veel liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hallo Marianne,

    Wat een leuke kerstsokken,ik ben ook verder gaan kijken op je blog wat maak je een mooie en leuke dingen.
    Kom vaak op je blog kijken hoor.

    Groetjes Marian

    BeantwoordenVerwijderen
  10. jee, wat zijn ze gaaf in vilt!
    en enorm leuk ook dat labeltje van Grandma.
    wat heerlijk dat je ze kunt verblijden met dit soort mooie verrassingen.
    hier kunnen opa en oma wel weer mee aankomen.
    Balen dat ik geen kinderen heb en dus ook nooit oma word.
    moet jij er lekker maar extra van genieten.

    Liefs van Lonne.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ontzettend leuk gemaakt Marianne en wat leuk dat je zo actief bezig bent. Weet niet waarom ik geen melding meer krijg als je iets plaatst.
    Je advents kalender is ook zo super leuk en de rendeer neusjes heel grappig gemaakt.
    Wat zullen je kleinkinderen blij zijn met deze pracht creatie.
    Bedankt voor je berichtjes op mijn blog
    Fijn weekeinde en groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoi Marianne,
    Ik kwam via via bij jou terecht en ik vond je viltrn sokjes zo leuk en je andere creaties ook, dus ben maar meteen volger geworden, groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een geweldig leuke kerstcreatie heb je gemaakt! Heel origineel!
    Bedankt voor je deelname aan DCL.
    Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Lees dat je steeds meer volgers krijgt en das helemaal top. ook deze laarsjes wat zullen de kleinkinderen blij zijn met jou als oma. leuk gedaan en vedankt dat je ook deze hevt ongezonden bij mijn challenge.
    Xxx Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Oeps deze heb ik ook al gemist. Nou meis jij bent lekker actief geweest met freubelen, echt leuk om te zien!
    Deze sokjes zijn super mooi en zo lief!! En dan dat label er in, echt een leuk idee!!Wat ze toch niet allemaal bij Action hebben he.

    En ik zag net dat je in de top 3 bent gekomen met deze sokjes, helemaal terecht want ze zijn super! Gefeliciteerd!

    Liefs,
    wendy

    BeantwoordenVerwijderen